Sahələr üzrə uçotun təşkiliBildiyimiz kimi, bütün müəssisə və təşkilatlarda fəaliyyət sahəsindən asılı olmayaraq mühasibat, vergi, kadr və sənəd uçotunun təşkili və aparmalısı məcburidir. Hər fəaliyyət sahəsində uçotun təşkilində və aparılmasında bütün sahələrdə olan həm ümumi qaydalar, həm də yalnız bu sahəyə məxsus xüsusiyyətlər vardır. Hər bir müəssisə və təşkilat rəhbəri tərəfindən müvafiq struktur bölmə yaradılmaqla və ya müqavilə əsasında sahibkarlıq subyektləri cəlb edilməklə mühasibat, vergi, kadr və sənəd uçotu xidmətinin göstərilməsi təşkil edilir. Baş mühasib mühasibat uçotunun aparılmasını, mühasibat uçotuna əsasən maliyyə, vergi və digər hesabatların tərtib edilməsini, uçotun formalaşdırılmasını və mühasibat uçotu sənədlərinin saxlanılmasını təmin edir. Hörmətli abunəçilər, saytın bu hissəsində Siz sahələr üzrə mühasibat, vergi, kadr və sənəd uçotunun təşkili və aparılması xüsusiyyətləri ilə tanış olacaqsınız. Əlavə olaraq, səhifədə bütün fəaliyyət sahələrində istifadə edilən bir neçə xüsusi əməliyyatların uçotu ilə də tanış olacaqsınız. Səhifə daim yenilənir və yaxın gələcəkdə yeni fəaliyyət sahələri əlavə ediləcəkdir. Eyni zamanda, sizlər də səhifədə olmayan, lakin görmək istədiyiniz fəaliyyət sahələrin uçotu barədə e-mail ünvanına məktub yaza bilərsiniz.
Normativ-hüquqi aktlar:
Yazı sonuncu dəfə 2019-07-11 tarixində yenilənib. |
E-MUHASIB.AZ, Bütün hüquqlar qorunur © 2024
Saytdakı materiallardan istifadə yalnız sayt rəhbərinin yazılı icazəsi ilə mümkündür.