e - MÜHASİB.AZ

Məlumat bazaları üzrə axtarış

Təşkilati sənədlər

Təşkilati sənədlər, müəssisənin strukturunu, funksiyalarını və məqsədlərini müəyyən edən, onun işini təşkil edən, işçilərin və rəhbərliyin hüquq, vəzifə və məsuliyyətini müəyyən edən, bir-biri ilə əlaqəli olan kompleks sənədlərdir.

Müəssisənin Strukturu və Ştat sayı

Müə


Hörmətli Ziyarətçi!

Məqalənin davamını oxumaq üçün qeydiyyatdan keçmək və abunə olmaq lazımdır.

   

Təşkilati sənədlər Struktur Ştat cədvəli bölmənin əsasnaməsi Vəzifə təlimat



Yazı sonuncu dəfə 2018-11-29 tarixində yenilənib.


Mesaj
Şərh Göndər

E-MUHASIB.AZ, Bütün hüquqlar qorunur © 2024

Saytdakı materiallardan istifadə yalnız sayt rəhbərinin yazılı icazəsi ilə mümkündür.