Təşkilati sənədlərTəşkilati sənədlər, müəssisənin strukturunu, funksiyalarını və məqsədlərini müəyyən edən, onun işini təşkil edən, işçilərin və rəhbərliyin hüquq, vəzifə və məsuliyyətini müəyyən edən, bir-biri ilə əlaqəli olan kompleks sənədlərdir. Müəssisənin Strukturu və Ştat sayı Müə Hörmətli Ziyarətçi! Məqalənin davamını oxumaq üçün qeydiyyatdan keçmək və abunə olmaq lazımdır.
Təşkilati sənədlər Struktur Ştat cədvəli bölmənin əsasnaməsi Vəzifə təlimat
Normativ-hüquqi aktlar:
Bütün sahələr üçün ümumi olan qulluqçu vəzifələrinin Vahid Tarif-İxtisas Sorğu Kitabçası Yazı sonuncu dəfə 2018-11-29 tarixində yenilənib. |
E-MUHASIB.AZ, Bütün hüquqlar qorunur © 2024
Saytdakı materiallardan istifadə yalnız sayt rəhbərinin yazılı icazəsi ilə mümkündür.